tisdag 21 juli 2015

Krya på dig kort.

Ibland så blir man bara så där ruskigt  nöjd.
Eller faktum att jag blir mer eller mindre nöjd med allt jag gör och bloggar om.
Nu skryter jag men så är jag ;) take me or live me som jag brukar säga.
 
En vän till mig skadade sig i förra veckan och blev sjukskriven.
Jag ville muntra upp hen lite så i går ikväll blev jag pyssel sugen och googlade inspiration.
Men faktum är den att jag inte använde mig av inspirationen, utan lät fantasin flöda.
Eftersom att personen inte har facebook eller intagram så väljer jag blogga idag.
Då jag i sista sekund fick i väg kortet innan posten tömde lådan :)
Ett kort i gröna toner då personen älskar grönt.
Valde även att köra på brunt då jag tyckte passade bra in här.
 
 
Magnolia flickan är målad med distresser.
Texten lika så.
 
Jo jag blev nöjd.
Kram
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar