måndag 28 september 2015

Grattis Pappis.

Pappa har fyllt år, visserligen förra månaden men ändå,
Nu kommer kortet bättre sent än aldrig ;)
 
När presenten var uttänkt och klar så började jag pyssla.
Passade på att göra detta hos Jenny på hennes egna scrapbooking träff, Så himla mysigt och trevligt. Tack ännu en gång Jenny för ett en trevlig helg.
 
Så här blev koret.
Så här ser koret ut från början under ligger den kommande presenten.
Embossat med en jättefin stjärnmall, lånad från Jenny.
Inkagold för att få fram lystern i stjärnorna
 

Sedan bra man upp det och vips så är presenten under. :)
Jag vet inte vad denna viking på koret heter. Men den är användbar på sätt,  jag älskar den.
 

Baksidan är snygg som den är. men eftersom att jag inte har någon skrivare så fick det bli en vit papperslapp med text. tänke annars att  man kunnat skriva ut direkt på pappret.
Detta är även baksidan på pappret, samma papper som med mammas kort. Passar perfekt för ett par föräldrar som tycker amerikanska bilar och dess flagga.

Det var allt.
Jo visst blev jag nöjd.
kram på er.  
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar